اقــــــامون خعلـــــــــی مــــــوخــــامـتـــــــــــ


تــــولــدت مبــــارکــــ نفـــــــــس

اقــــــامون خعلـــــــــی مــــــوخــــامـتـــــــــــ

 

 

كاش پيشت بودم................كاااااااااااااااااااااااااااااش

 

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟

 

ای شیرینی لطیف ترین سرور طبیعت چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم

 

تولدت مبارك مهربونم 

 

رضای من هميشه خدارو بخاطر اينكه عشق گلي مثل تو دارم شاكرم كه تو براي من بهتريني

 

 وهميشه آرزوم موفقيت تو بوده عشقم بخاطرهمه چيز ممنونتم و عاشقانه دوست دارم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 4 تير 1394برچسب:, 4:55نویسنده nafase reza| |


♀♥علی و حدیث♥♂